Harmonogram działań, miasto Opole

Jest trochę więcej czasu, więc w grupie projektu możemy przeczytać:

Florian Znaniecki, Miasto w świadomości jego obywateli (Poznań 1932)

Egzemplarz do odebrania u mnie w Socjolabie. Do przeczytania w całości. Bardzo proszę, żebyście na podstawie lektury

  1. Zadali współczesne pytania o Opole. Możecie je modyfikować, uwspółcześniać, dostosowywać do Opola, rozwijać, dodawać swoje.
  2. Spiszcie te pytania w formie listy i przynieście proszę na zajęcia 7 XI.
  3. Udzielcie sobie samym własnych odpowiedzi dotyczących Opola właśnie.
  4. Poproście po jednej osobie z grupy, żeby odpowiedziała na to pytanie.
  5. Zadania 1 – 4 należy nie tylko przynieść na zajęcia, ale też wgrać do Dropboxa projektu do katalogu czym jest dla ciebie miasto Opole. Podczas zajęć zadanie musi być już w DB.
  6. Spodziewajcie się, proszę, krótkiej kartkówki, sprawdzającej, czy faktycznie przeczytaliście Miasto w świadomości.

Trzeba też już czytać raport z badań podczas rekrutacji na rok 2012/12. Jest również w DB. Proszę, żeby każdy przygotował informację o tym, co najbardziej ją/go dziwi w wynikach tego badania.

Przejrzyjcie także scenariusz wywiadu pilotażowego w Dokumentach Google. Będziemy go dostosowywać do wywiadu IDI.

Wciąż nie wszyscy dodali potencjalnych badanych do matrycy (w folderze wywiady, w Dokumentach Google). Proszę zrobić to ASAP. Deadline mija w dzień najbliższych zajęć, 7 XI. Nie wypełnienie tego zadania skutkuje obniżeniem oceny końcowej o pół stopnia, bo to blokuje prace całej grupy.

 

Harmonogram naszego projektu do końca kursu – kalendarz jest tutaj

  • 7 XI – konceptualizacja tematu miasta Opola i dostosowanie scenariusza wywiadu do IDI
  • 14 IX – budowa kwestionariusza ankiety
  • 21 XI – dobór próby do badania surveyowego i do wywiadów IDI
  • 28 XI – szkolenie do wywiadów IDI; zaczynamy realizować wywiady
  • 5 XII – transkrypcja; zaczynamy transkrbować
  • 12 XII – opracowanie strategii analizy jakościowej (wywiadów)
  • 19 XII – opracowanie strategii analizy ilościowej (ankiety)
  • 11 I – analiza jakościowa (wspólnie z CAQDA)
  • 16 I – pisanie raportu – część ilościowa
  • 23 I – pisanie raportu – część jakościowa; podział tematów do opracowania na zaliczenie

 

 

Napisano w ogłoszenia do kursów Tagi: ,

Dodaj komentarz